13.10.07

Primul ministru la camera ascunsa

Nu-mi pasa de catalbosi. Nu-mi pasa de palinca (vorba vine!). Nu-mi pasa ca avem (avut) un ministru palincar la agro.

Nu-mi pasa daca Remes face sau nu puscarie.

Sa-l elibereze judecatorii aia carora, preventiv, Tariceanu le-a dublat saptamana trecuta salariul.

Sa-l elibereze si pe Muresan, ca el doar a venit cu clientul, nu-i cine stie ce vinovat. Si pentru ca e baiat bun, popular, simpatic, cel putin asa l-am cunoscut eu.

Sau sa-i condamne.

Filmul de la TVR nu e pentru DNA, nu e pentru judecatori, nu e pentru Jilava. Filmul de la TVR e pentru alegatori. Nu vreau cu orice pret sa-i vad in puscarie pe cei doi fosti ministri. Asta e treaba lor, si a judecatorilor.

Ce vreau e sa fie scuipati din administratie si din politica. “Candid camera” mi-a aratat suficient ca sa stiu ca Muresan ascunde conspirativ discutii despre bani si ca Remes vinde ponturi de licitatie. Ca se incadreaza, amandoi, in categoria de politicieni de care mi-e scarba. (continuare)

Niciun comentariu: